Nasze atuty: wiedza, umiejętności i doświadczenie
Zakres działalności firmy
W szerszym zakresie zajmujemy się budowaniem dedykowanych rozwiązań informatycznych w dziedzinie zarządzania sieciami informatycznymi, systemami operacyjnymi i serwerami. Prowadzimy stałą obsługę informatyczną sprzętową i programową dla firm na zlecenie lub wg umowy serwisowej z gwarantowanym czasem reakcji.
Pracę wykonujemy bezpośrednio na spotkaniu lub zdalnie za pomocą programu TeamViewer®.
Szkolenia z zakresu programów Symfonia i Płatnika prowadzone są na różnych poziomach zaawansowania. Istotą szkoleń jest kompleksowe zapoznanie się z programem jego obsługą a także otoczeniem prawnym wszelkich omawianych zagadnień. Ponadto podczas szkoleń prezentujemy programy Symfonia, jako jeden spójny i zintegrowany system, gdzie informacja swobodnie przechodzi między modułami.
W katalogu szkoleń proponujemy szkolenia z zakresu MS Office - w tym MS Excel. Poziom podstawowy, średni, zaawansowany lub kurs intensywny ze wszystkich poziomów.
Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie Podpisu Elektronicznego wszystkich wystawców certyfikatów kwalifikowanych - KIR, Sigillum, Unizeto. Świadczymy pomoc w czynnościach związanych z uzyskaniem certyfikatu kwalifikowanego, instalację, aktywację produktu.
Obsługujemy firmy z obszaru całego kraju. Naszymi Klientami są korporacje, instytucje publiczne, medialne i wiele innych.
Stale doskonalimy umiejętności i poszerzamy zakres wiedzy m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach tak, aby móc w pełni rozwiązywać napotkane problemy oraz realizować zamierzone cele. Pozyskana wiedza i umiejętności przekładają się bezpośrednio na krótki czas realizowania usług.
Dbając o najwyższą jakość usług, firma AMI Michał Imiołek zapewnia krótki czas reakcji na zgłoszony problem, daje pełną gwarancję na wykonane prace i usługi oraz oferuje bezpłatny dojazd w granicach Trójmiasta.
Nasze kompetencje - lata doradztwa, szkoleń i zarządzania systemami
Szczegółowy zakres usług
Regulamin świadczenia usług:
- Klient kupuje pakiet godzin z niższą stawką za godzinę lub bez pakietu z większą na zlecenie.
- Płatność pakietu dokonywana jest w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury, przed podjęciem prac.
- Płatność za usługi na zlecenie dokonywana jest po wykonaniu usługi w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury.
- Nowi Klienci mogą zamówić usługi wg pakietu lub faktury proforma.
- W przypadku nieuiszczenia w terminie zapłaty za fakturę, sprawa przekazywana jest do KRD oraz podejmowana jest windykacja na koszt dłużnika przez kancelarię Kaczmarski Group.
- Usługa wykonywana jest w terminie wspólnie ustalonym z Klientem.
- Klient ma prawo zareklamować usługę w terminie 7 dni. Warunkiem takiego działania jest kontakt oraz ustalenie powodów reklamacji. Następnie usługi są wycofywanie i dokonywana jest korekta faktury lub cofnięcie godzin z pakietu.
Usługi podstawowe:
- Doradztwo, wdrożenia, wsparcie w zakresie oprogramowania Symfonia Kadry i Płace, Płace, Finanse i Księgowości, Fakturowanie, Środki Trwałe, Analizy Finansowe, Handel. Programy z grupy Start, Premium i ERP, KiP, 50C.
- Budowa, modelowanie systemów wynagrodzeń w oparciu o elementy programu Kadry i Płace Premium, ERP, KiP, 50C, pisanie formuł kadrowo-płacowych, raportów.
- Integracja między programami Symfonia oraz z aplikacjami zewnętrznymi, Płatnikiem, systemami bankowymi.
- Kompleksowe instalacje, aktualizacje i konfiguracja - Symfonia Start, Premium, ERP, KiP, 50C oraz programów do obsługi baz danych m.in SQL Server Management Studio, Pervasive PSQL.
- Specjalistyczne szkolenia z zakresu programów Symfonia Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Handel, Fakturowanie, Płatnik, MS Office Excel , MS Office Word, Power Point, Płatnik prowadzone na różnych poziomach zaawansowania.
- Diagnostyka, naprawa, konwersja, migracje baz danych Symfonia.
- Pisanie raportów uzupełniających i rozszerzających funkcjonalność programów Symfonia.
- Budowa oprogramowania dedykowanego rozwiązania szczególne, nietypowe, CRM-y.
- Pomoc w przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji niezbędnej do założenia kwalifikowanego i niekwalifikowanego podpisu elektronicznego.
- Instalacje aplikacji zarządzających do podpisu elektronicznego kwalifikowanego, kart kryptograficznych oraz aplikacji dedykowanych KIR, Sigillum, Unizeto. Instalacje, odnowienia i aktywacje podpisu elektronicznego kwalifikowanego (certyfikatu kwalifikowanego) w systemie Windows i programie Płatnik.
Specjalistyczne usługi informatyczne:
- Stały nadzór informatyczny outsourcing usług IT, helpdesk, archiwizacja i zabezpieczanie danych. Usługi świadczone na zlecenie lub w/g umowy serwisowej z gwarantowanym czasem reakcji.
- Zarządzanie sieciami i systemami operacyjnymi w oparciu o systemy operacyjne rodziny Windows i Linux.
- Budowa i konfiguracja sieci LAN, WAN, VPN w oparciu o produkty liderów rynku: Cisco. Linksys, 3com, RWData.
- Administracja serwerami poczty stron www., ftp opartymi o Linux Debian i Windows.
- Doradztwo w zakresie oprogramowania wspierające działalność operacyjną firmy (obieg dokumentów, informacji, controlling, systemy klasy ERP, CRM).
Stała obsługa sprzętowa firm, krótki czas reakcji
Komputery, serwery, monitory
1. Komputery poleasingowe: 12 miesięczna gwarancja, ceny netto.
2. Monitory poleasingowe: 12 miesięczna gwarancja, ceny netto.
3. Inne nowe urządzenia IT:
Szkolenia - kompleksowe zapoznanie z programem i jego obsługą
Wiedza i umiejętności
Programy Symfonia prezentujemy jak jeden spójny i zintegrowany system
Szkolenia
Katalog szkoleń:
- Intensywny Kurs Symfonia Kadry i Płace oraz Płatnik. Część praktyczna i teoretyczna z elementami prawa pracy, ustaw dodatkowych.
- Kurs Symfonia Finanse i Księgowość.
- Kurs Symfonia Środki Trwałe.
- Kurs Symfonia Handel.
- MS Office Excel. Kursy prowadzone na różnych poziomach zaawansowania.
Prowadzimy obsługę informatyczną firm, zapewniamy krótki czas reakcji
Cennik usług
Obsługa programów Symfonia
Wsparcie wg stawki godzinowej na zlecenie. Cena podstawowa netto za godzinę 180 zł.
Pakiety godzin:
- 4 godziny - cena netto za godzinę 170 zł;
- 10 godzin - cena netto za godzinę 150 zł.
Obsługa informatyczna
Wsparcie informatyczne wg stawki godzinowej na zlecenie. Cena podstawowa netto za godzinę 200 zł.
Obsługa programistyczna:
Wsparcie programistyczne, pisanie raportów i rozwiązań dedykowanych ceny ustalane indywidualnie.
Dodatkowe informacje:
- Możliwość negocjacji indywidualnej stawki lub pakietu godzin.
- Pakiety godzin nie ulegają przeterminowaniu.
- Naliczanie czasu usługi co 0,5h.
- Pomoc zdalna programem TeamViewer®, odpłatna po przekroczeniu 15 minut wg stawki godzinowej proporcjonalnie do czasu połączenia.
- Darmowe wsparcie telefoniczne.
- Darmowy dojazd w obrębie Trójmiasta. Dalsze wyjazdy (dojazd) na terenie Polski od 2,0 zł za kilometr lub negocjacja indywidualna stawki.